Blog Traffic

Pages

Pages|Hits |Unique

  • Last 24 hours: 0
  • Last 7 days: 0
  • Last 30 days: 0
  • Online now: 0
ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ
001508
Visit Today :
Visit Yesterday :
This Month :
This Year :
Hits Today :
Total Hits :
Who's Online :
plugins by Bali Web Design
Επισκέπτες Ιστολογίου από 29/1/2015 ανά χώρα προέλευσης

Archive for Νοεμβρίου, 2014

Χρονοδιάγραμμα για τη διενέργεια του εμβολιασμού των κόκκινων αλεπούδων από αέρος και λεπτομέρειες επίβλεψης των ρίψεων των εμβολίων δολωμάτων.

Λίγο πριν την ολοκλήρωση όλων των διεργασιών για την πραγματοποίηση του
εμβολιασμού από αέρος των κόκκινων αλεπούδων κατά της λύσσας, σας αποστέλλουμε
ένα πρώτο πλάνο/χρονοδιάγραμμα των πτήσεων που θα πραγματοποιηθούν το χρονικό
διάστημα Νοεμβρίου- Δεκεμβρίου 2014.

Στις 22 έως 28 Νοεμβρίου (7 ημέρες) θα επιχειρήσουν από το αεροδρόμιο της Λάρισας για
τις περιοχές Λάρισας, Τρικάλων, Καρδίτσας, Πιερίας, Μαγνησίας κλπ. Επίσης από το ίδιο
αεροδρόμιο θα πραγματοποιηθούν ρίψεις στις περιοχές Φθιώτιδας και Ευρυτανίας.

Οι πτήσεις θα ξεκινούν με την ανατολή του ήλιου (γύρω στις 8.00 το πρωί) και θα διαρκούν
μέχρι τη δύση (γύρω στις 6.00 το απόγευμα). Αν οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν τις
πτήσεις σε μία περιοχή, οι ρίψεις θα γίνονται σε άλλες κοντινές περιοχές και τα αεροσκάφη
θα επιστρέφουν για εμβολιασμούς στην αρχική περιοχή μόλις ο καιρός το επιτρέψει.
Γίνεται κατανοητό ότι το πρόγραμμα μπορεί να αλλάζει ανάλογα με τις επικρατούσες
καιρικές συνθήκες.

Ενώ εσύ μου φώναζες?» για όλους τους γονείς!

Πολλές φορές σαν γονείς, ξεχνάμε ότι έχουμε απέναντί μας ένα παιδί που το μόνο που θέλει είναι αγάπη από εμάς.

Ποιο είναι αυτό; Ο τρόπος μας και η συμπεριφορά μας απέναντι στο παιδί μας. Διαβάστε το συγκλονιστικό κείμενο της Κατερίνας Μάλλιου.

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες να σε φοβάμαι?

Ενώ εσύ μου φώναζες, τραυμάτιζες την αυτοπεποίθηση μου?

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες ότι δεν είχα αξιοπρέπεια επειδή ήμουν μικρός?

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες να μην τολμάω, να μη δοκιμάζω, να μην προσπαθώ να ανακαλύπτω, να μην παίρνω πρωτοβουλίες, για να μη θυμώνεις?

Ενώ εσύ μου φώναζες, με έκανες να νιώθω ασήμαντος και αδύναμος?

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου έδειχνες ότι δεν μπορούσα να σε εμπιστεύομαι?

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες ότι δεν μπορούσα να σου μιλήσω αν είχα κάποιο πρόβλημα ή κάποιος μου έκανε κακό, γιατί φοβόμουν πώς θα αντιδρούσες?

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες ότι όταν αγαπάμε κάποιον, έχουμε δικαίωμα να του φερόμαστε άσχημα?

Ενώ εσύ μου φώναζες, η φωνή σου δεν με άφηνε να σκεφτώ τα λόγια σου?

Ενώ εσύ μου φώναζες, ίδρωνα, η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά, το στομάχι και τα αυτιά μου πονούσαν?

Ενώ εσύ μου φώναζες, θύμωνα που δεν νοιαζόσουν για αυτά που ήθελα να σου πω?

Ενώ εσύ μου φώναζες, αναρωτιόμουν που πήγε ο μπαμπάς μου?

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες να φωνάζω κι εγώ?

Ενώ εσύ μου φώναζες, ήμουν μόνος μου?

Ενώ εσύ μου φώναζες, σκεφτόμουν ότι δεν μ? αγαπάς πια?

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες ότι επιτρέπεται να φέρομαι άσχημα σε κάποιον πιο αδύναμο από μένα?

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες πώς να φερθώ στα παιδιά μου όταν μεγαλώσω?

Ενώ εσύ μου φώναζες, δεν φανταζόσουν τον αγώνα που πρέπει να δώσω τώρα που μεγάλωσα, για να μη γίνω σαν εσένα?

Ένα ωραίο βιντεάκι για την 17η Νοεμβρίου

Πατήστε στον σύνδεσμο για να δείτε το βιντεάκι!!!

http://youtu.be/aif8RyTx9iA

Γιορτή 17 Νοεμβρίου

images

Ελάτε να παρακολουθήσετε τη γιορτή μας που ετοίμασαν οι μαθητές της Ε΄και ΣΤ” τάξης του σχολείου μας !!!!!

15 (διακριτικοί) τρόποι για να ρωτήσεις το παιδί σου «τι έγινε σήμερα στο σχολείο»

Συνήθως τα παιδιά αποφεύγουν να απαντήσουν στην συχνή και αγωνιώδη καθημερινή μας ερώτηση: «πώς πέρασες σήμερα στο σχολείο;» Η όταν απαντούν, δίνουν μονολεκτικές και βαριεστημένες απαντήσεις.Σας προτείνουμε 15 διακριτικές ερωτήσεις για να μάθουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε. Αν δηλαδή το παιδί μας περνάει καλά στο σχολείο!

1. Ποιο ήταν το καλύτερο πράγμα που σου συνέβη σήμερα στο σχολείο; (Ή, ποιο ήταν το χειρότερο πράγμα που σου συνέβη σήμερα στο σχολείο;)

2. Πες μου κάτι αστείο που σου συνέβη σήμερα!

3. Αν μπορούσες να διαλέξεις με ποιον θα ήθελες να καθίσεις μαζί στο θρανίο; Με τον Γιώργο?Γιατί;

4. Που σου αρέσει να κάθεσαι στα διαλείμματα;

5. Έμαθε καμιά καινούρια λέξη σήμερα; Καμιά παράξενη, που ίσως δεν την ξέρεις;

6. Αν καλούσα σήμερα τη δασκάλα σου στο σπίτι για τραπέζι, τι θα μου έλεγε για σένα;

7. Βοήθησες κάποιον στην τάξη σήμερα;

8. Πώς τον βοήθησες;

9. Εσένα σε βοήθησε κανένας σήμερα;

10. Ποιο ήταν το καλύτερο πράγμα που σου συνέβη σήμερα;

11. Βαρέθηκες καθόλου στο σχολείο σήμερα; Σε ποιο μάθημα;

12. Αν ερχόταν ένα διαστημόπλοιο στην τάξη σου σήμερα να πάρει κάποιον, ποιον θα ήθελες να έπαιρνε και να εξαφανιζόταν;

13. Ποιο είναι το πιο αστείο παιδί στην τάξη; Γιατί το βρίσκεις αστείο;

14. Αν ήσουν στη θέση του δασκάλου σου τι θα έκανες;

15. Τι θα ήθελες να έλειπε από το σχολείο;

 

Πώς να κάνεις έναν έφηβο να ξυπνάει το πρωί

16144032_shutterstock_147741599.limghandler

 

Βρείτε εναλλακτικούς τρόπος για να τους ξυπνάτε. Παρά τις καλές προθέσεις των γονιών τους, πολλά παιδιά δεν καταφέρνουν να ξυπνήσουν όταν η μαμά ή ο μπαμπάς τα σκουντάει ή τους λέει ότι είναι ώρα να σηκωθούν ?ή ξυπνάνε για λίγο, όσο χρειάζεται να αλλάξουν πλευρό και να βυθιστούν ξανά στον ύπνο. Άλλα πάλι, σηκώνονται όλο νεύρα όταν ακούν τον ενοχλητικό ρυθμικό ήχο του ξυπνητηριού. Ίσως είναι προτιμότερο να τα ξυπνήσετε βάζοντάς τους, για παράδειγμα, να ακούσουν μουσική ή ανοίγοντας σιγά σιγά τα παραθυρόφυλλα ώστε να μπαίνει σταδιακά στο δωμάτιο όλο και περισσότερο φως. Ενθαρρύνετε το παιδί να βρει μόνο τον καλύτερο τρόπο για να ξυπνάει ?ιδανικά, αυτός ο τρόπος είναι καλό να μην απαιτεί τη δική σας συμμετοχή.Μην το κάνετε ζήτημα. Όσο λιγότερο προσωπικά παίρνετε τη συμπεριφορά τους τόσο πιο ήρεμα θα μπορείτε να την αντιμετωπίσετε. Μην αρχίζετε να τους κατηγορείτε, ούτε να προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τον εαυτό σας ή και να τον κατηγορείτε που δεν σηκώνονται από το κρεβάτι. Απλά θα κάνετε τα πράγματα χειρότερα.

Δώστε τους ένα κίνητρο. Εάν ο μόνος λόγος που έχει για να σηκωθεί είναι προκειμένου να σταματήσετε εσείς να αγχώνεστε, μάλλον δεν θα το κάνει. Αντί γι? αυτό, δώστε του μερικούς λόγους για τους οποίους θα ήθελε ο ίδιος να είναι στην ώρα του στο σχολείο. Έτσι, εσείς θα μεταμορφωθείτε αυτόματα από τον «εχθρό» που θέλει να του χαλάσει την ησυχία, στο «σύμμαχο» που θέλει να βοηθήσει.

Μη λέτε πολλά. Ένας κοιμισμένος ή μισο-κοιμισμένος έφηβος δεν είναι σε κατάσταση να κάνει μια κανονική συζήτηση ή να αντιληφθεί σωστά μια κατάσταση. Αποφύγετε, λοιπόν, να του υπενθυμίσετε για μια ακόμη φορά πόσο ανόητο ήταν που κοιμήθηκε τα ξημερώματα. Προσπαθήστε να βρείτε μαζί μια λύση για να κάνετε τα πρωινά στο σπίτι πιο ήρεμα και λειτουργικά μόνο σε κάποια στιγμή που δεν θα είναι εκνευρισμένος, θυμωμένος ή κουρασμένος.

Ξυπνήστε τον εγκέφαλό τους (και το σώμα θα ακολουθήσει).Βάλτε του να ακούσει το αγαπημένο του hard rock τραγούδι ή πείτε του ότι τον περιμένει ένα καλό πρωινό (οι περισσότεροι έφηβοι ξυπνούν πεινασμένοι).

Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα. Οι έφηβοι που νιώθουν θλίψη συχνά δυσκολεύονται να βρουν ένα κίνητρο να ξεκινήσουν τη μέρα τους. Εκείνοι, πάλι, που έχουν έντονο άγχος μπορεί να θέλουν να κρυφτούν όσο περισσότερο μπορούν κάτω από τα σκεπάσματα γιατί εκεί νιώθουν πιο ασφαλείς. Τέλος, όσοι καταναλώνουν αλκοόλ ή ναρκωτικές ουσίες μπορεί επίσης να έχουν δυσκολία στο να σηκωθούν το πρωί από το κρεβάτι τους. Βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας είναι απλά κουρασμένο και δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι που εξηγούν την τεμπελιά του.

Αφήστε τους να κοιμηθούν. Όπως διαπιστώνουν συχνά και με διάφορες αφορμές οι γονείς, μόνο όταν το παιδί τους βιώσει τις συνέπειες μια συμπεριφοράς αρχίζει να προσπαθεί να την αλλάξει. Εάν δεν χρειαστεί να περπατήσει μέχρι το σχολείο επειδή έχασε το σχολικό ή εσείς δεν μπορείτε να τον περιμένετε και φύγετε για τη δουλειά σας, πιθανότατα δεν θα κάνει καμία προσπάθεια να είναι έτοιμος στη ώρα του το πρωί. Εξηγήστε του ότι δεν πρόκειται να επιμείνετε περισσότερο κι ότι το πρωινό ξύπνημα ?και ό,τι συνεπάγεται- είναι δική του υποχρέωση. Άλλωστε, είναι σε μια ηλικία που πρέπει να μάθει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και την ευθύνη του εαυτού του.

 

πηγή:http://paidagwgos.blogspot.gr

«Άχρηστος εγώ;»: Το γράμμα ενός μαθητή της ΣΤ Δημοτικού

19710548_a0451ea0380b9dee836f0e708df220ce.limghandler

 

Τα αφοπλιστικά λόγια ενός μικρού παιδιού προς όλους εμάς τους «μεγάλους», που έχουν να μας μάθουν πολλά!

«Ξημέρωσε. Νυστάζω. Δεν χόρτασα ύπνο. Ακούω τη φωνή της μαμάς. Τι θα κάνω τώρα; Θέλει να με βάλει να ξαναγράψω αυτή τη ρημάδα την ορθογραφία. Αφού όσες φορές και να τη γράψω, πάλι λάθη θα κάνω. Είμαι ένας μπουμπούνας. Το “πε κι ο μπαμπάς. Τίποτα δεν θα καταφέρω. Πάλι μαλώσανε χθες. Η μαμά τού είπε να είναι πιο προσεκτικός κι εκείνος είπε πως αυτή φταίει για όλα. Ολο μαλώνουν τελευταία. Δεν θέλω να μαλώνουν και για μένα.

Αμάν κι αυτή η μαμά! Πού τη βρίσκει τέτοια όρεξη πρωί πρωί; Κάθε μέρα με βασανίζει. Χθες της είπα ότι δεν την αγαπάω. Δεν είναι αλήθεια. Την αγαπάω, αλλά ήθελα να την πονέσω. Ξέρω ότι αυτό τη θυμώνει.

Και όταν το ακούει βάζει τα κλάματα και αρχίζει να λέει πως για το καλό μου τα κάνει, όλο τρέχει για μένα και τίποτα δεν κάνει για τον εαυτό της και πάλι μαλώνουν με τον μπαμπά γιατί της λέει ότι κάνει τόση πολλή προσπάθεια και μια τρύπα στο νερό κάνει.

Προχθές με πήγαν σε ένα μέρος που έγραφε: παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Καλά ήταν. Μου έδωσαν και καραμέλες και με έβαλαν να γράψω κάτι πράγματα. Μετά η μαμά και ο μπαμπάς μίλησαν με μια κυρία. Οταν φύγαμε, ο μπαμπάς ξεφύσαγε και δεν μιλούσε. Πρέπει να έχω κάτι πολύ σοβαρό.

Ομως εγώ νιώθω καλά. Ούτε πυρετό έχω, ούτε η κοιλιά μου πονάει. Μόνο που κάνω πολλά λάθη στην ορθογραφία. Και τα γράμματά μου είναι… στραβούτσικα. Βαρέθηκα να μου γράφει η κυρία «καλύτερα γράμματα». Και δεν μου αρέσει καθόλου να με λένε μπουμπούνα και άχρηστο. Μήπως έχουν δίκιο; Αλλά πάλι, μπορεί ένας άχρηστος να ζωγραφίζει ωραία όπως εγώ; Μου φαίνεται, οι μεγάλοι είναι πιο άχρηστοι.

Aν το παιδί αρνείται να πάει στο σχολείο; 7 πρακτικές συμβουλές

thumbnail

 

Τι κάνουμε όταν το παιδί αρνείται να πάει σχολείο;

Η άρνηση του παιδιού να πάει στο σχολείο μπορεί να αντανακλά τη σύγκρουση δυνάμεων των πρώιμων παιδικών χρόνων. Και αν δεν προσέξετε αυτή η παιδική άρνηση μπορεί να διαρκέσει ακόμα και μέχρι το Πανεπιστήμιο! Αυτή η μορφή συμπεριφοράς διαφέρει από το απλό χασομέρι ή την καθυστέρηση το πρωί αν και κατά μεγάλο μέρος συμπίπτουν και οι συμπεριφορές και οι τακτικές που εφαρμόζονται.

Η αιτία.

Μπορεί να πρόκειται για αντιπαράθεση δυνάμεων τις περισσότερες φορές όμως υπάρχει συγκεκριμένο πρόβλημα στο σχολείο όπως ο φόβος του παιδιού για κάποιον επιθετικό συμμαθητή του ή μια ιδιαιτέρως κακή σχέση με τον δάσκαλό του.

Τι πρέπει να κάνετε

Γρήγορα συνειδητοποιείτε πόσο δύσκολο είναι να υποχρεώσετε ένα παιδί να κάνει κάτι που δε θέλει. Φωνές απειλές υπερβολικές υποσχέσεις, όλα πέφτουν στο κενό. Πώς θα τα καταφέρετε;

Ας δούμε τους 6 κυριότερους λόγους που το παιδί δε θέλει να πάει στο σχολείο.

  1. Προβλήματα κοινωικότητας με άλλα παιδιά.
  2. ΄Προβλήματα με τον δάσκαλο όπως προείπαμε.
  3. Μαθησιακά προβλήματα που δεν έχουν ακόμα εντοπιστεί και δυσκολεύουν πολύ την καθημερινότητα του παιδιού.
  4. Αγωνία που φεύγει από το σπίτι.
  5. Πλήξη
  6. Αντιπαράθεση με τους γονείς. Αν αρνηθεί να πάει σχολείο, το παιδί ξέρει ότι θα έχει την ευκαιρία να αντιδράσει και να καβγαδίσει με τους γονείς.

Όταν ρωτάτε «γιατί δε θες να πας σχολείο» ετοιμαστείτε να δείτε το παιδί να μουτρώνει, να ανασηκώνει τους ώμους του και να μουρμουρίζει. «Δεν ξέρω» είναι η πιθανότερη απάντησή του. Ρωτήστε το πιο αναλυτικά. «Έχεις προβλήματα με κάποιο συμμαθητή σου; Μήπως βαριέσαι; Τι ακριβώς βαριέσαι;» Αν μετά από μια αναλυτική κουβέντα δεν βγάλετε άκρη τότε καλό θα ήταν να μιλήσετε με τα αδέρφια του ή με άλλους γονείς συμμαθητών του για να διαπιστώσετε τι πραγματικά μπορεί να συμβαίνει.

Πρακτικές συμβουλές

Μόλις μάθετε το πρόβλημα μπορείτε να το λύσετε. Αν είναι πρόβλημα μαθησιακό κανονίστε συνάντηση με τον δάσκαλο και ερευνήστε το ζήτημα σε βάθος.

Αν το παιδί σας δυσκολεύεται να κάνει φιλίες και το πρόβλημα είναι κοινωνικό ο ίδιος ο δάσκαλος μπορεί να βοηθήσει. Ίσως εκείνος ξέρει με ποιους θα ήθελε το παιδί να κάνει παρέα αλλά δεν θα τα έχει καταφέρει ίσως να γνωρίζει ποια παιδιά θα ήταν μια καλή επιρροή για το παιδί σας και θα μπορούσαν να το βοηθήσουν ακόμα και στη μελέτη.

Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν προβλήματα γλωσσικών διαταραχών, όρασης ή ακόμα και ακοής.

Τα παιδιά τα πηγαίνουν καλύτερα στο σχολείο όταν οι γονείς ενδιαφέρονται για το σχολείο τους. Συννενοηθείτε με τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων και δηλώστε εθελοντική συμμετοχή στις δραστηριότητες του συλλόγου, όπως συμμετοχή σε καλλιτεχνικές εκδηλωσεις των παιδιών, οργάνωση εκδρομών, στην επίλυση προβλημάτων του σχολείου. Το παιδί μπορεί να ευεργετηθεί από τη δική σας συμμετοχή στον χώρο εκπαίδευσης νιώθωντας ότι είστε περισσότερο κοντά του.

Κάντε το σχολείο διασκέδαση. Μιλήστε με θετικά λόγια στο σπίτι για το σχολείο. Ποτέ μην πείτε «Ναι το σχολείο είναι αγγαρεία, έτσι το έβλεπα και εγώ αλλά δε γίνεται να μην πας ». Εμπνεύστε τον ενθουσιασμό στο παιδί και την έννοια της μάθησης. Αν το παιδί εκδηλώνει κάποιο συγκεκριμένο ενδιαφέρον για κάποιο μάθημα, όπως τα ελληνικά τη λογοτεχνία ή για τη γυμναστική φροντίστε να ενισχύσετε την τάση του αυτή για να πηγαίνει με περισσότερη διάθεση στο σχολείο.

Να έχετε πίστη στο παιδί. Τα παιδιά που δεν αγαπούν το σχολείο συχνά έχουν αποθαρρυνθεί από τοπεριβάλλον τους. Δώστε τους να καταλάβουν ότι πιστεύετε στις ικανότητές τους ότι μπορούν να μάθουν και να πετύχουν.

Μη δίνετε έμφαση στους βαθμούς. Αν το παιδί έχει μανία να παίρνει σε όλα άριστα μπορεί να αποθαρρυνθεί ακόμα και όταν κάνει μια εργασία απολύτως αποδεκτή , όχι όμως άριστη.

Ο παχουλήςκαι οι πειρασμοί

Ένα ωραίο παραμυθάκι

 

αρχείο λήψης

 

Ο ΠΑΧΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΙΡΑΣ ΜΟΙ

Πως θα βοηθήσετε το παιδί σας να οργανωθεί όσον αφορά τη σχολική μελέτη

οργανωσημελετης

 

 

Τα περισσότερα παιδιά δημιουργούν ένα μικρό χάος στο δωμάτιο τους και δεν οργανώνονται εύκολα, ειδικά όσον αφορά την καθημερινή μελέτη. Με λίγη βοήθεια και κάποια εξάσκηση, τα παιδιά μπορούν να γίνει πιο οργανωμένα και αποδοτικά.
Βασικός κανόνας: Κάθε δραστηριότητα πρέπει να χωρίζεται σε 3 βήματα:

1. Οργάνωση υλικού.
Το παιδί πρέπει να συγκεντρώσει όλα όσα χρειάζονται για να ξεκινήσει την εργασία του. Βοηθάμε το παιδί να δει τι ασκήσεις έχει να κάνει και ποια βιβλία, τετράδια, μολύβια ή άλλα υλικά χρειάζεται να έχει πάνω στο γραφείο του.
Μπορείτε μάλιστα να του δείξετε πως να φτιάχνει μια λίστα με τις ασκήσεις που έχει να κάνει.
π.χ. μαθηματικά, άσκηση 5
γλώσσα, ασκήσεις 1 και 3
Ιστορία κεφ. 12
Καθώς προχωρά θα σβήνει κάθε άσκηση που ολοκληρώνει. Έτσι θα γνωρίζει πόσο έχει προχωρήσει και τι έχει να κάνει στη συνέχεια. Αυτό θα χρειαστεί να το κάνετε αρκετές φορές μαζί με το παιδί, μέχρι να μπορεί να το κάνει μόνο του!
Σημαντικός κανόνας εδώ είναι το καθαρό δωμάτιο με όσο το δυνατόν λιγότερα πράγματα πάνω και γύρω από το γραφείο διαβάσματος.

2. Συγκέντρωση
Το παιδί μένει συγκεντρωμένο στην εργασία του και δεν αποσπάται από άλλα ερεθίσματα. Εξηγήστε στο παιδί πόσο σημαντικό είναι να μένει συγκεντρωμένο σε αυτό που κάνει, ότι θα τελειώσει γρήγορα έτσι και θα έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο για παιχνίδι. Επιτρέπεται μόνο ένα μικρό διάλειμμα για ξεμούδιασμα, για ένα χυμό ή σνακ αλλά όχι για τηλεόραση ή παιχνίδι!
Σημαντικός κανόνας εδώ η ησυχία και ηρεμία στο σπίτι, την ώρα που το παιδί διαβάζει. π.χ. δεν γίνεται να ακούγεται η τηλεόραση και να περιμένουμε από το παιδί να συγκεντρωθεί!

3. Ολοκλήρωση
Το παιδί ολοκληρώνει την εργασία ή το διάβασμα του, ελέγχει, διορθώνει, φτιάχνει και την τσάντα του για την επόμενη μέρα. Εξηγήστε το παιδί το πόσο σημαντικό είναι να κάνει τις ασκήσεις προσεκτικά, για να μην χρειάζεται να τις ξανακάνει αν π.χ. έχει κάνει άσχημα γράμματα, καθώς και πόσο σημαντικός είναι ο έλεγχος κάθε άσκησης στο τέλος.

Όταν τα παιδιά γνωρίζουν αυτά τα βήματα και πως να τα εφαρμόσουν, τότε είναι πιο εύκολο να οργανωθούν και να κάνουν τις υποχρεώσεις τους χωρίς την παρουσία ή τις φωνές (που δυστυχώς συνήθως υπάρχουν) του γονέα!

Θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για να μάθουν τα παιδιά αυτά τα τρία βήματα και να τα εφαρμόζουν. Να είστε υπομονετικοί και ενθαρρυντικοί με κάθε βελτίωση, ακόμα και μικρή!

Αξίζει να προσπαθήσετε γιατί έτσι τα παιδιά θα μάθουν να διαβάζουν μόνα τους, να οργανώνουν τις υποχρεώσεις τους και να νοιώθουν πιο ανεξάρτητα.

πηγή:http://paidagwgos.blogspot.gr

Νοεμβρίου 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ   Δεκ »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930