Blog Traffic

Pages

Pages|Hits |Unique

  • Last 24 hours: 0
  • Last 7 days: 0
  • Last 30 days: 0
  • Online now: 0
ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ
001508
Visit Today :
Visit Yesterday :
This Month :
This Year :
Hits Today :
Total Hits :
Who's Online :
plugins by Bali Web Design
Επισκέπτες Ιστολογίου από 29/1/2015 ανά χώρα προέλευσης

Archive for Φεβρουαρίου, 2015

Ένα σχολείο για όλους

Ο θεσμός της παράλληλης στήριξης

Τι είναι;

Η παράλληλη στήριξη είναι η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη που δέχεται ένα παιδί με ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητες στο πλαίσιο της γενικής τάξης. Ουσιαστικά γίνεται συνεκπαίδευση, με την ταυτόχρονη παρουσία δύο εκπαιδευτικών, και στοχεύει στην ένταξη ? ενσωμάτωση του παιδιού χωρίς να απομακρύνεται από το οικείο περιβάλλον της τάξης καθώς ακολουθείται το αναλυτικό πρόγραμμα.

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού.

Ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης επιτελεί υποστηρικτικό ρόλο απέναντι στο παιδί για το οποίο είναι υπεύθυνος. Ειδικότερα το κατευθύνει συστηματικά, το συντονίζει και με μικρά βήματα το καθοδηγεί ώστε να ακολουθεί το ρυθμό της τάξης. Έτσι δεν αντιμετωπίζει προβλήματα κατά τη μαθησιακή διαδικασία και σιγά ? σιγά εντάσσεται στο γενικό μαθητικό σύνολο.

Αντί επιλόγου.

Η παράλληλη στήριξη δεν είναι μόνο μια θεσμοθετημένη επαγγελματικά αρμοδιότητα , αλλά μια καθημερινή προσπάθεια στο δρόμο του εκπαιδευτικού στην οποία συμμετέχει με όλες του τις δυνατότητες. Είναι ένα από καρδιάς λειτούργημα κάθε δασκάλου που επιστρατεύει όχι μόνο τις γνώσεις και τις δεξιότητες αλλά και την αγάπη του για το παιδί.

Η εκπαιδευτικός, Έλενα Γρούντα

Τι θα πει να είσαι δάσκαλος!!

Τι θα πει να είσαι δάσκαλος!!

classroom

 Δημοσιεύτηκε, σχεδόν από όλα τα sites της εκπαίδευσης το κείμενο μιας συναδέλφου με τίτλο: «Αφιερωμένο για όσους πιστεύουν ότι ο δάσκαλος κάθεται?». Ένα κείμενο που περιγράφει απόλυτα την καθημερινή ζωή ενός εκπαιδευτικού τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι. Μέσα από αυτή την περιγραφή αναδεικνύονται οι δυσκολίες ενός «παρεξηγημένου» επαγγέλματος από πολλούς, όπως:  ο μικρόκοσμος της τάξης, η αγάπη για τους μαθητές,  οι λύσεις που πρέπει να δίνει συνεχώς  ο εκπαιδευτικός προς διάφορες κατευθύνσεις(γονείς, μαθητές κ.ά), τα άλυτα προβλήματα της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού.

Επέλεξα να γίνω δασκάλα από τα 12 μου..Πρώτος μου μαθητής ο …μικρότερος τότε αδερφός μου. Είχα κάνει την αυλή του σπιτιού σχολείο και το καλύτερο δώρο που είχα πάρει ποτέ ήταν ένας πίνακας και κιμωλίες.Μεγάλωσα και το ¨Θέλω να γίνω δασκάλα¨μεγάλωνε ως θέλω κυριολεκτικά.»Δεν είναι εύκολο»μου έλεγε ο πατέρας μου «Δάσκαλος σημαίνει Αγάπη,υπομονή,να σαι παιδί ο ίδιος για πάντα με τα παιδιά ..Και είναι μεγάλο βάρος. Έχεις να κάνεις με ψυχές..» Και όμως εγώ το ΉΘΕΛΑ..Ίσως αιτία είναι το ότι οι γονείς μου εργάζονταν σε Παιδόπολη και μεγάλωσα βλέποντας τους να τους λατρεύουν τα παιδιά για πολλούς λόγους αλλά και γιατί έβλεπα τι είχαν ανάγκη τα παιδιά αυτά και όταν μεγαλώσαμε συζητούσαμε πολλά για το τι τους έλειπε .τι θα ήθελαν..Δεν ξέρω..Πιθανόν να ταν και αυτό η αιτία που ήθελα τόσο να διδάσκω…Το πάλεψα.Ήξερα πως δεν θα χα καλές απολαβές πως θα πρέπει να γυρίσω την Ελλάδα μέχρι να διοριστώ,πως θα πρέπει συνεχώς να διαβάζω να ενημερώνομαι για να προλαβαίνω το μέλλον,να αφιερώνω ώρες στο σπίτι για προετοιμασία ,να διαβάζω ότι μπορώ για να χω γνώσεις.Μα το πιο σπουδαίο αγαπούσα τα παιδιά..Και έγινα δασκάλα..Πλέον δουλεύω σχεδόν 18 χρόνια Και όμως δεν το αλλάζω με τίποτα ..Μόνο μια μαύρη σκιά με πλακώνει πια..Η αξιολόγηση και το που πάει η εκπαίδευση αλλά αυτό δεν αφορά αυτή την ανάρτηση..Εγώ απλά θέλω να δείξω ,να πω τι σημαίνει ΔΑΣΚΑΛΟΣ..
————————
6:30 το πρωί.. Χτυπάει το ξυπνητήρι,σηκώνεσαι κάνα τέταρτο αργότερα \αποχαιρετάς τα παιδιά σου στο σπίτι και φεύγεις για το σχολείο..8 :10 χτυπάει το κουδούνι,προσευχή ,προσέρχεσαι στην τάξη..
20 έως 25 και 26 φατσούλες (ακόμα και 28) σε περιμένουν με μια όρεξη περίεργη και ματάκια σπινθηροβόλα..Σε περιμένουν κάθε μέρα εκεί όρθια στην είσοδο της τάξης..Χαμογελάνε ,έρχονται στην έδρα σου να σου πούνε ό,τι πέρασαν την προηγούμενη μέρα και προσπαθείς για χιλιοστή φορά να τους πείσεις να σου μιλάει ένας ένας γιατί όλα μαζί είναι αδιανόητο να τους παρακολουθήσεις..
———–
Κάποια στιγμή αυτό τελειώνει και ξεκινάει το μάθημα και εκεί που όλα πάνε καλά συνειδητοποιείς ότι αρχίζει το κλίμα να «πέφτει»..Πρέπει να περάσεις σε άλλη μέθοδο τώρα.Να τα κρατήσεις όσο μπορείς κοντά σου..Ένα αστείο ,ένα ανέκδοτο τα φέρνει πίσω σε σένα.Αλλάζεις τη διδασκαλία..Μέθοδοι πολλές. Ερωτοαποκρίσεις ,διαλεκτική, βιωματική, όλα μαζί σε 2ώρες ή μία ώρα μαθήματος..Και εκεί ένας μαθητής σου κάνει μια ερώτηση.Μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου έχεις να επεξεργαστείς αν η ερώτηση έχει σχέση με το μάθημα ,αν μπορεί να δέσει με κάτι άλλο που πρέπει να διδάξεις ,αν πρέπει να απαντήσεις άμεσα ή να το αφήσεις για το τέλος και όταν λάβεις την απόφαση συνεχίζεις…Κοιτάς το ρολόι..Πότε πέρασε η ώρα?Και οι μικροί μαθητές σου ακόμα κάνουν ερωτήσεις πάνω στο μάθημα ή σου λένε πως «δεν κατάλαβα πως γίνεται αυτό»..Κάποιες στιγμές πρέπει να αποφασίσεις αν η πίεση να βγάλεις την ύλη θα σε κυριέψει ή θα κάνεις αυτό που πρέπει να κάνεις για να μην έχουν κενά οι μαθητές σου..Και αποφασίζεις το δεύτερο..Κάπου παρακάτω υπάρχει ένα «εύκολο κεφάλαιο «που θα μπορέσεις να συνδυάσεις περισσότερη γνώση και να τους την παρουσιάσεις χωρίς να χαθεί η ύλη .,
—————

Read the rest of this entry »

Αποκριάτικος χορός Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δ. Σχολείου Λ. Υπάτης

 

 

 

 

 

Σας προσκαλούμε την Παρασκευή 20/2/2015 και ώρα 7:30 μ.μ. στον αποκριάτικο χορό μας στο χώρο του σχολείου μας!!!!

Φύγαμε για τρελή διασκέδασηηηηηηη………

 

Κλόουν θα διασκεδάσουν τα παιδιά μας !!!!!

Σας περιμένουμε!!!

(Πατήστε την εικόνα για να δείτε καλύτερα )

xo

Φεβρουαρίου 2015
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν   Μαρ »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728