Blog Traffic

Pages

Pages|Hits |Unique

  • Last 24 hours: 0
  • Last 7 days: 0
  • Last 30 days: 0
  • Online now: 0
ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ
001508
Visit Today :
Visit Yesterday :
This Month :
This Year :
Hits Today :
Total Hits :
Who's Online :
plugins by Bali Web Design
Επισκέπτες Ιστολογίου από 29/1/2015 ανά χώρα προέλευσης

Archive for Φεβρουαρίου, 2016

Ασφαλώς πλοηγούμαι !

Για να ενημερωθείτε υπεύθυνα για την ασφαλή πρόσβαση παιδιών και εφήβων στο διαδίκτυο κάντε κλικ εδώ και εδώ.

Δείτε ακόμα για το θέμα της ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου :

Πρόγραμμα Safer Internet της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (στην αγγλική γλώσσα)

Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης insafe (στην αγγλική γλώσσα)

Ανοιχτή γραμμή καταγγελιών για παράνομο ή επιβλαβές περιεχόμενο στο Διαδίκτυο ? Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου

Μονάδα Εφηβικής Υγείας ? Β΄ Παιδιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού»

Πανευρωπαϊκό Σύστημα Πληροφόρησης για τα Ηλεκτρονικά Παιχνίδια (PEGI) (στην ελληνική γλώσσα)

Θεματικό Δίκτυο EU Kids Online (στην ελληνική γλώσσα)

Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Online παιχνίδια για παιδιά με αυτισμό

Eric-02

Online παιχνίδια για παιδιά με αυτισμό

Αρκετά παιχνίδια που αφορούν   παιδιά με αυτισμό  μπορούμε να βρούμε στο site της   Marc Prensky.  Τα παιχνίδια αφορούν ηλικίες  από 3 έως 15 ετών. Το κάθε παιχνίδι επικεντρώνεται και στοχεύει να εξομαλύνει προβλήματα συμπεριφοράς που παρουσιάζουν τα παιδιά με αυτισμό.

Τα  παιχνίδια εστιάζουν στην ικανότητα διαχείρισης- αναγνώρισης των συναισθημάτων των άλλων, αλλά και του ίδιου του παιδιού, στην ικανοποίηση προσωπικών αναγκών, στη διαχείριση του απρόσμενου γεγονότος και άλλα.

Κάθε παιχνίδι αναφέρει   ποιες ηλικίες αφορά. Τα παιχνίδια αν και είναι σε απλή  αγγλική γλώσσα  γίνονται εύκολα αντιληπτά  με τη βοήθεια ενός ενήλικα. Κάποια από αυτά δε χρειάζονται καθόλου γλωσσική υποστήριξη.

Δείτε τα παιχνίδια στη διεύθυνση  http://www.spreegames.com/taxonomy/term/116

Πηγή :http://fresh-education.blogspot.gr/

Διαδραστικό εγχειρίδιο της ΕΨΥΠΕ για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα που
ταλαιπωρεί πολλά παιδιά, γονείς, το σχολείο, αλλά και την κοινωνία.
Μπορεί να έχει σοβαρές αρνητικές συνέπειες που διαρκούν και γι? αυτό χρειάζεται έγκαιρη και συστηματική αντιμετώπιση.

εγχειρίδιο

Πατήστε εδώ για περισσότερα :

Πηγή: fresh-education.blogspot.g

Ο Παντεσπάνιους κι εγώ Το ημερολόγιο ενός παιδιού με σακχαρώδη διαβήτη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο Παντεσπάνιους κι εγώ

Το ημερολόγιο ενός παιδιού με σακχαρώδη διαβήτη


pantespanious-768x480

 

 

Μία πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1 από τη Sanofi

Υπό την αιγίδα της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας (ΕΔΕ) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας για τον Διαβήτη (ΕΛΟΔΙ), και με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων η πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης της Sanofi έχει ως στόχο την ενημέρωση δασκάλων, γονέων και μαθητών για τον Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1 και τη διαχείρισή του. Στο πλαίσιο της εκστρατείας το βιβλίο «Ο Παντεσπάνιους κι εγώ-Το ημερολόγιο ενός παιδιού με σακχαρώδη διαβήτη», η θεατρική του διασκευή και το ενημερωτικό υλικό για τους εκπαιδευτικούς αποστέλλεται σε όλα τα δημοτικά σχολεία Ελλάδας.

Λίγα λόγια για:


Tο βιβλίο «Ο Παντεσπάνιους κι εγώ ? Το ημερολόγιο ενός παιδιού με σακχαρώδη διαβήτη»

Για τις ανάγκες της εκστρατείας, ο γνωστός συγγραφέας Φίλιππος Μανδηλαράς συνέγραψε το βιβλίο με τίτλο: «Ο Παντεσπάνιους κι εγώ ? Το ημερολόγιο ενός παιδιού με σακχαρώδη διαβήτη» σε εικονογράφηση της Ναταλίας Καπατσούλια. Ο Παύλος, ο 11χρονος ήρωας του βιβλίου, αιφνιδιάζεται όταν μαθαίνει ότι έχει παιδικό διαβήτη. Η πρόκληση είναι μεγάλη και αλλάζει τη συμπεριφορά του στο σπίτι και στο σχολείο. Θα καταφέρει ο Παύλος να καταλάβει ότι «δεν είναι δύσκολο να ζεις με τον διαβήτη αλλά το δύσκολο είναι να ζεις για τον διαβήτη»;

 

 

Για να κατεβάσετε το βιβλίο πατήστε εδώ

Για να κατεβάσετε το θεατρικό πατήστε εδώ

Για να κατεβάσετε υλικό για εκπαιδευτικούς πατήστε εδώ

Πηγή : kalikardia.gr

«Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία ? Τάξεις Υποδοχής»

Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013
Πράξεις: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία»
Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3
ως υποψήφιες για ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020 με τίτλο
«Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία ? Τάξεις Υποδοχής»
Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 & 9

Οι Πράξεις αποσκοπούν στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους.
Κεντρικός πυλώνας των Πράξεων είναι η ομαλή και αποτελεσματική ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ανεξαρτήτως κοινωνικής ομάδας και κοινωνικής ιδιαιτερότητας (ιδίως των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες ? ΕΚΟ), με τη χρήση ειδικής διδακτικής υποστήριξης.
Για την ενίσχυση των ανωτέρω παρεμβάσεων οι Πράξεις περιλαμβάνουν συνολικά τις ακόλουθες δράσεις:
ΔΡΑΣΗ 1:
Εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης ΕΚΟ με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70Η δράση αφορά στον εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (όπως ρομά) με εκπαιδευτικούς που δύνανται να υποστηρίξουν την υποδοχή και ένταξη των μικρών μαθητών στο ελληνικό σχολείο (οριζόντια παρέμβαση σε δημοτικά σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών).
Στόχος είναι η επίτευξη πιο αποτελεσματικής, συμμετοχικής και ενεργητικής ένταξης και προσαρμογής των μαθητών αυτών (αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως ρομά) στο εκπαιδευτικό σύστημα και η αποφυγή της απομόνωσης και της περιθωριοποίησής τους.
ΔΡΑΣΗ 2:
«Ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και δημοσιότητας» Η δράση αυτή περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών δημοσιότητας και προβολής που είναι απαραίτητες τόσο για την προβολή του αντικειμένου του έργου αλλά και για την προβολή των Πράξεων, ως συγχρηματοδοτούμενης από την Ευρωπαϊκή Ένωση ? Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

Εγκύκλιος του Υπ.Παιδείας για την εποχική γρίπη και τους μαθητές

Οδηγίες προς τις σχολικές μονάδες, για την πρόληψη της εξάπλωσης της εποχικής γρίπης απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Συγκεκριμένα συστήνονται τα εξής:

1. Παιδιά που εμφανίζουν συμπτώματα γρίπης αναμένουν, σε χώρο όπου δε θα έρχονται σε επαφή με άλλα άτομα, μέχρι να τα παραλάβουν οι γονείς ή οι κηδεμόνες τους, οι οποίοι θα πρέπει να ειδοποιούνται αμέσως.

2. Συστήνεται για την αποφυγή της εξάπλωσης της εποχικής γρίπης να τηρούνται οι κανόνες ατομικής υγιεινής, όπως:

Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.

Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων.

Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο.

Το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο πρέπει να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση στους κάδους απορριμμάτων.

Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα. Τακτικό πλύσιμο των χεριών των παιδιών και των εργαζομένων με υγρό σαπούνι και νερό ή εναλλακτικά να χρησιμοποιείται αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με αλκοόλη.

Οι παραπάνω οδηγίες πρέπει να τηρούνται και από το προσωπικό των κυλικείων.

Παρακαλούνται οι Διευθυντές σχολικών μονάδων να ενημερώσουν την εκπαιδευτική κοινότητα(μαθητές, εκπαιδευτικούς, Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων).

«Η Μαλάκ και η Βάρκα»: Το βίντεο της Unicef που προκαλεί δάκρυα

Δάκρυα συγκίνησης προκαλεί το βίντεο της Unicef, με τίτλο «η Μαλάκ και η Βάρκα», που παρουσιάζει ένα προσφυγόπουλο και το πώς βιώνει το ταξίδι του με τη βάρκα προς ένα ασφαλές καταφύγιο για το ίδιο και την οικογένειά του.

Η Μαλάκ αφηγείται το πώς έζησε αυτό το ταξίδι και περιγράφει τα συναισθήματα που ένιωσε.

Λέει πως φοβόταν ότι θα πνιγεί, κρύωνε και τα κύματα τους έβρεχαν μέσα στη βάρκα. Όσο προχωρούσε η βάρκα, τα κύματα γίνονταν όλο και πιο απειλητικά, σαν άγρια θηρία.

Στη συνέχεια, μιλάει για τους φίλους που είχε πίσω στην πατρίδα και τώρα δεν έχει κανέναν και κλαίει.

Κάποιες ιστορίες δεν θα έπρεπε να τις ζουν παιδιά, είναι το μήνυμα στο τέλος του βίντεο της Unicef.

Μάλιστα, στο τέλος, η Μαλάκ εμφανίζει το αληθινό της πρόσωπο, είναι ένα κορίτσι 7 ετών. Και αυτή είναι η αληθινή ιστορία της…

Το συγκεκριμένο βίντεο αποτελεί μέρος της σειράς κινουμένων σχεδίων με τίτλο «Unfairy Tales», που εντάσσονται στο πλαίσιο της ανθρωπιστικής εκστρατείας #NoLostGeneration της Unicef για τα 5 χρόνια εμφύλιου πολέμου στη Συρία.

Για να το δείτε πατήστε εδώ :https://youtu.be/2UMjSZaMY2Y

Τι είναι οι Αλκυονίδες Μέρες… Ο Μύθος της Αλκιόνης και οι Αλκυονίδες μέρες

Αλκυονίδες Μέρες… (Halcyon Days): Οι Αρχαίοι Ελληνες είχαν παρατηρήσει τις λίγες μέρες καλοκαιρίας που παρουσιάζονται το χειμώνα. Είναι μέρες ηλιόλουστες χωρίς σύννεφα και ανέμους. Η ονομασία τους προήλθε από τις αλκυόνες που τις μέρες αυτές γεννούν. Οι «Αλκυονίδες ημέρες» τοποθετούνται στο χρονικό διάστημα από την 15η Δεκεμβρίου έως και την 15η Φεβρουαρίου εκάστου έτους, με μεγαλύτερη συχνότητα το διάστημα 15-31 Δεκεμβρίου και 16-31 Ιανουαρίου.

Όπως λοιπόν μας λέει ο μύθος, η Αλκυόνη πριν γίνει πουλί ήταν μία πανέμορφη γυναίκα κόρη του Θεού των ανέμων Αίολου και της Ενάρετης.
Η Αλκυόνη ήταν παντρεμένη με τον Κήυκα.Η ένωσή τους ήταν τέλεια κι ένιωθαν τόσο ευτυχισμένοι, ώστε να νομίζουν ότι δεν ήταν κοινοί άνθρωποι. Σιγά σιγά, άρχισαν να πιστεύουν ότι είναι ισάξιοι των Θεών.

Ο Κήυκας θεώρησε τον εαυτό του ισάξιο του Δία και η Αλκυόνη ισάξιο της Ήρας.
Τόσο πολύ το πίστεψαν πού άρχισαν να φωνάζουν ο ένας τον άλλο με τα ονόματα Δίας και Ήρα, με αυτό τον τρόπο προκάλεσαν τους Θεούς και ιδιαίτερα τον Δία.
Όταν το έμαθε ο Δίας θύμωσε τόσο που μια μέρα που ο Κήυκας ήταν με το καράβι του στ? ανοιχτά έριξε κεραυνό και το τσάκισε, με αποτέλεσμα αβοή8ητος καθώς ήταν να πέσει στα μανιασμένα κύματα ο Κήυκας να πνιγεί.

Όταν έμαθε η Αλκυόνη το γεγονός πήγε με αγωνία στ? ακρογυάλι μήπως μπορέσει να βρει τον αγαπημένο της ζωντανό, το μόνο όμως που βρήκε ήταν λίγα σπασμένα ξύλα που είχε ξεβράσει το νερό, άρχισε τότε να κλαίει απαρηγόρητα, μερόνυχτα θρηνούσε τον χαμό του αγαπημένου της.
Ο Δίας στο τέλος την λυπήθηκε και την μεταμόρφωσε σε πουλί.

Ένα πανέμορφο πουλί που πήρε το όνομά της, και το οποίο ζει κοντά στη θάλασσα, σαν να περιμένει να εμφανιστεί μέσα από τα κύματα ο χαμένος Κήυκας..Το μαρτύριό της όμως δεν είχε τελειώσει, γεννούσε τα αυγά της, μέσα στη βαρυχειμωνιά και τα κλωσούσε στα βράχια της ακτής. Μα τα αγριεμένα κύματα ορμούσαν στη στεριά, σκαρφάλωναν στα βράχια, κατέστρεφαν τη φωλιά και τ? αυγά της.

Για άλλη μία φορά ο Δίας έδειξε συμπόνια για την Αλκυόνη, δεκαπέντε μέρες στην καρδιά του χειμώνα, να κοπάζουν οι άνεμοι, να ζεσταίνει την πλάση ο ήλιος, μέχρι να μπορέσει η Αλκυόνη να κλωσήσει τ? αυγά και να βγουν τα μικρά της από μέσα.

Φεβρουαρίου 2016
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν   Μαρ »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29